Jdi na obsah Jdi na menu
 


20. 2. 2024

Rozhovor s Oravinem (Tvůrcem Rise and Fall)

Ahoj Oravine!

Ahoj Koženko.

Co tě zlákalo pustit se do tak velkého projektu jako je RAF?

Už od ranné puberty, co jsem se pustil do nějakého módování Mafie jsem měl chuť udělat něco velkého, na co by lidi jen tak nezapomenuli. Avšak, na začátku to nebylo tak velké. Původní plán bylo stvořit v pár lidech menší modifikaci o celkové délce sedmi krátkých kapitol. Když se náš tým rozšiřoval, a nápady jsme chrlili. Napadlo mě přepsat scénář a přidat malinko věcí. Z těch malinko věcí jsme si řekli, že utvoříme 18 Kapitol. To, jak samozřejmě víme se taky abnormálně změnilo a nyní sčítá první a druhá část 20 kapitol. V třetí části jich bude 8 + úvodní. Takže jsme se dostali k 29 kapitolám. Nikdo z našeho týmu nečekal, že bude Rise And Fall tak obří.

Hrál jsem průběžně všechny tvoje projekty a postupně se zlepšovala hratelnost tvých modifikacích. Plánuješ se ještě vrátit k prvním 10ti kapitolám a upravit hratelnost?

V současné chvíli je v přípravě patch 1.4.1 který opravuje bugy první části a přidává prvky, které jsme přidávali postupem času. Lehce řečeno tedy - Ano, budeme se vracet i k první části a v kompletní verzi bude snad již vyhlazen :-)

raf1.jpg

Měl jsi nějakou inspiraci od veterán moderů Mafie?

Osobně určitě MichalJS. Když už jsme u veteránských moderů, po první části se k nám připojil Vapno92, který dopomohl při tvorbě druhé části.

Co plánuješ dělat po zakončení RAF?

Po dokončení celého Rise And Fall mám v plánu ještě několik spin-off modifikací z mnou takzvaného "RAF Universe". Pokud lidi nadchne přídavný dodatek (After The Fall) k současné verzi, který vyjde společně s připravovaným patchem, viděl bych to i na případné pokračování. Zároveň se chci i dále posunout a prozkoumávám i ostatní hry. Nejblíže k Mafii - jakožto hře na LS3D Enginu, má Hidden And Dangerous 2. To už mám miniaturně prozkoumané a vím z částí jak funguje. Možná, pokud bude čas milý, zkusím i něco z druhé Mafie, případně Definitivní edice. Jakožto 7K tým bysme ale pravděpodobně chtěli rozjet zcela nový projekt.

raf2.jpg

Dřív co jsem tě sledoval mě velmi zaujali tvoje DYOM projekty, plánuješ ještě něco s DYOMem (GTA SA Mission editor)?

I to je pravděpodobné, ačkoliv nedokážu momentálně zcela potvrdit jestli jako modér nebo budu DYOM používat pro různé filmečky.

A na jaké největší problémy při vývoji RAF jste narazili?

Největší problémy nám ze začátku dělala vlastní doprava. Hra při zkoušení stále padala. Nakonec jsme došli k řešení. V současné chvíli nám asi největší problémy dělají limity databází. Dosáhli jsme maximum textové databáze a řešíme různé alternativy.

sal.jpg

Tak já ti přeji štěstí, ať to nějak vyřešíte a letos to ještě vydáte a díky za rozhovor.

I já děkuji za oslovení, velmi si toho vážím a hodně štěstí při tvorbě smysluplných webovek!

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář